Obchodní podmínky
Platnost od: 08.12.2022
Rozsah platnosti
Následující obchodní podmínky platí pro všechny smlouvy mezi námi (Wahdat Trading GmbH, Am Sandtorkai 25, 20457 Hamburg, HRB 164137) a vámi jako zákazníkem, vyplývající z objednávek zboží prostřednictvím našeho online obchodu Rugway.
Uzavření smlouvy
Prezentace zboží v našem online obchodě nepředstavuje právně závaznou nabídku, ale pouze nezávazné pozvání k objednání zboží. Kliknutím na tlačítko „Objednat“ podáte závaznou objednávku, která představuje právně závaznou nabídku k uzavření kupní smlouvy s Wahdat Trading GmbH na zboží obsažené v nákupním košíku.
Bezprostředně po odeslání objednávky obdržíte automatický e-mail potvrzující, že vaše objednávka byla přijata. Tento e-mail nepředstavuje přijetí kupní nabídky, ale pouze informaci, že jsme objednávku přijali.
V případě platebních metod kreditní karta a PayPal platí jiná pravidla. Závazná smlouva vzniká buď vaším pokynem jednomu z uvedených poskytovatelů platebních služeb zaplatit cenu zboží, nebo kliknutím na tlačítko „Objednávka zavazuje k platbě“.
Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku do pěti dnů, pokud dojde k technické chybě nebo chybě, kterou jsme nezpůsobili (chybně označená cena, nesprávné informace o skladových zásobách apod.).
Smluvním jazykem je němčina.
Možnosti platby
Zákazník má k dispozici následující možnosti platby: bankovní převod (platba předem), kreditní karta (Visa, MasterCard) a PayPal.
Platba předem
Pokud vyberete možnost platby předem, obdržíte s potvrzením objednávky naše bankovní údaje e-mailem. Částku faktury je třeba převést na náš účet do 5 dnů. Zboží bude odesláno po přijetí platby.
Kreditní karta
Při výběru platební metody kreditní karta (VISA, MasterCard) dojde k zatížení vaší kreditní karty při dokončení objednávky.
PayPal
Při výběru platební metody PayPal si můžete zvolit mezi měnami EUR a USD. Upozorňujeme, že PayPal má omezení na platby za produkty vyrobené v Íránu. Pokud váš nákupní košík obsahuje zboží z Íránu, možnost platby PayPal nebude nabízena.
Dobírka
Při zaslání na dobírku vzniká dodatečný poplatek ve výši 2,00 €.
Výhrada vlastnictví
Zboží zůstává naším majetkem až do úplného zaplacení kupní ceny.
Doprava
Doprava zdarma v rámci EU + Švýcarsko a Norsko.
Pokud si v průběhu objednávky vyberete náš standardní způsob dopravy, obdržíte objednávku bez nákladů na dopravu do 2–4 dnů po přijetí platby. Kromě dopravy zdarma nabízíme celosvětovou dopravu. O vzniklých nákladech budete informováni v průběhu objednávky.
Kromě dodání je možné zboží osobně vyzvednout na adrese: Wahdat Trading GmbH, Am Sandtorkai 25, 20457 Hamburg. Ujistěte se, že je koberec v popisu produktu označen jako dostupný na místě.
V případě poškození během přepravy nás prosím co nejdříve informujte.
Zásilky do Švýcarska a Norska jsou zasílány netto, při dovozu vznikají daně a celní poplatky, které vám budou účtovány přepravcem.
Vrácení zdarma v rámci EU + Švýcarsko a Norsko
Pokud chcete uplatnit právo na vrácení a přejete si bezplatné vyzvednutí, informujte nás o tom. Informujte nás o preferovaném dni vyzvednutí telefonicky nebo e-mailem a balíček bude vyzvednut u vás doma.
Pokud nám balíček vrátíte sami, nemůžeme vám náklady na dopravu uhradit.
Adresa pro vrácení:
Wahdat Trading GmbH, Am Sandtorkai 25, 20457 Hamburg, Německo.
30denní lhůta pro vrácení
Kromě zákonného práva na odstoupení od smlouvy vám poskytujeme dobrovolnou 30denní záruku na vrácení zboží od data přijetí. Lhůta začíná dnem následujícím po přijetí zboží. Stačí nám sdělit váš požadavek na vrácení zboží poštou, e-mailem nebo faxem.
Vezměte prosím na vědomí, že právo na vrácení se vztahuje pouze na objednávky prostřednictvím online obchodu, telefonické objednávky nebo objednávky prostřednictvím e-mailu v rámci zákona o zásilkovém prodeji. Nákupy v kamenné prodejně (Wahdat Trading GmbH, Am Sandtorkai 25, 20457 Hamburg) jsou obecně vyloučeny, pokud nebyla při nákupu uzavřena a písemně zaznamenána jiná dohoda.
Záruka
Samozřejmě platí na všechny naše produkty záruka. Záruka platí do 1 roku od data doručení. Pokud se při uplatnění záruky zjistí, že závada je způsobena vnějšími vlivy, může být zákazník povinen nést náklady na opravu, neboť záruka se na tento typ poškození nevztahuje. Naši odborníci rozhodnou, zda je poškození způsobeno výrobní vadou nebo vnějším vlivem po doručení zákazníkovi. V případě reklamace nese náklady na dopravu zákazník.